Remarketing

Remarketing


Kampania prowadzona w ramach programu reklamowego Google Ads. Jej głównym celem jest powtarzanie przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili stronę www firmy. Doskonale sprawdza się do tego, aby dany towar, asortyment czy usługa zaistniała w świadomości internauty. Pozwala ona zwiększyć sprzedaż, a także lepiej docierać do przyszłych klientów.

Zasada funkcjonowania remarketingu jest bardzo prosta: Google umieszcza plik cookies w przeglądarce po tym jak użytkownik odwiedzi daną stronę internetową. Po opuszczeniu witryny i odwiedzaniu kolejnych, które są w sieci reklamowej AdSense, pliki cookies uruchamia wyświetlanie reklamy w formie tekstowej lub baneru. Jest to tzw. forma reklamy śledzącej dzięki czemu wcześniej oglądana np. reklama butów - pokazuje się ponownie - co daje możliwość powrotu  do wcześniej oglądanej witryny i skuszenia się na oglądany asortyment.