Jak dokonać zmiany danych/zmiany abonenta domeny?
Zmiany danych można dokonać w panelu zarządzania domeną znajdującym się pod adresem domeny.domena.pl. Po zalogowaniu przechodzimy do zakładki 'Edycja danych klienta' i wprowadzamy stosowne modyfikacje. Zatwierdzenie zmian spowoduje natychmiastową modyfikację danych abonenta. Możliwe jest również skorzystanie z wniosku zmiany danych abonenta domeny znajdującego się w zakładce O nas -> Dokumenty do pobrania. Wniosek należy podpisać, opieczętować i przesłać skan drogą mailową na adres biuro@domena.pl.
Zmiany abonenta domeny można dokonać również poprzez panel zarządzania domeną znajdującym się pod adresem domeny.domena.pl. Po zalogowaniu przechodzimy do zakładki 'Lista moich domen'. Zaznaczamy domenę, dla której chcemy dokonać zmiany abonenta i poniżej wybieramy 'Zmień' -> 'abonenta'. W kolejnym kroku pokaże się nam lista domen, które wcześniej zaznaczyliśmy oraz pole, w którym należy wpisać login konta nowego abonenta*. Po zatwierdzeniu zmiany samoczynnie wygeneruje się wniosek zmiany abonenta domeny. Przechodzimy do zakładki 'Wnioski' skąd można pobrać gotowy do wydruku formularz. Wniosek należy podpisać, opieczętować i przesłać skan drogą mailową na adres biuro@domena.pl.
*Należy podać login panelu zarządzania domenami nowego abonenta. Konto można założyć samodzielnie pod adresem domeny.domena.pl korzystając z zakładki 'Załóż nowe konto'. Możliwe jest również skorzystanie z wniosku zmiany abonenta domeny (cesji) znajdującego się w zakładce O nas -> Dokumenty do pobrania.